Rotterdam wil creatieve industrie versterken
De gemeente Rotterdam heeft een campagne gelanceerd om de stad als creatieve broedplaats te promoten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De stad heeft er 1 miljoen euro extra voor uit getrokken bovenop de bijna 65 miljoen euro die de gemeente en andere partijen jaarlijks spenderen aan kunst, cultuur en evenementen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Op dit moment werken bijna 10.000 mensen in de creatieve industrie in Rotterdam. De campagne moet er toe leiden dat er over drie jaar 12.000 mensen werken zijn in deze sector. Ze genereren samen een omzet van 400 miljoen per jaar, 2,2 procent van de totale Rotterdamse economie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet de campagne wil de stad zichtbaar maken wat er allemaal mogelijk is. De mogelijkheden zijn volgens de Rotterdamse wethouders ‘onbegrensd’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid