Overslaan en naar de inhoud gaan

RFID-hamburgers

(Via Springwise) In samenwerking met SK Telecom test McDonalds (interessante website trouwens) in Korea RFID-bestellen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

(Via )
In samenwerking met SK Telecom test (interessante website trouwens) in Korea RFID-bestellen.

related partner content for mobile comes here

Hoe werkt het?
Klanten dienen in het restaurant allereerst hun mobiel op de producten te richten, waarna ze software op hun mobiel moeten downloaden om vervolgens aan hun tafeltje een RFID-reader in de mobiel in te pluggen.

Daarna kun je beginnen met bestellen: door de telefoon te richten op een menu met RFID-chips wordt een bericht doorgegeven naar de keuken, die de bestelling verwerkt.

Bediening is niet inbegrepen; je krijgt een sms-je om het eten af te halen, zodra het klaar is.

De rekening is ondertussen automatisch betaald.

Het systeem heet Touch Order en is volgens McDonalds het eerste RFID-systeem dat klanten op deze wijze laat bestellen.

De bestelwijze is nogal omslachtig...zeker de eerste keer. En het is ook jammer dat je alsnog van je tafeltje moet opstaan om je eten op te halen.
Maar je hoeft in ieder geval niet meer in de rij.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in