Overslaan en naar de inhoud gaan

Radio Veronica opnieuw grootste stijger luisteronderzoek

Radio Veronica was in de periode april-mei 2012 opnieuw de grootste stijger in marktaandeel. In de periode maart-april was dit ook al het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit de luistercijfers van het Nationaal Luister Onderzoek die vanochtend zijn bekendgemaakt door Stichting Nationaal Luister Onderzoek (NLO), de opdrachtgever van het luisteronderzoek. De rapportage is gebaseerd op een landelijk representatieve steekproef van 9.539 respondenten van 10 jaar en ouder. Ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar steeg Veronica van 5,0 naar 6,1. Ook Sky Radio laat opnieuw een forse stijging zien: van 7,9 naar 8,7 procent. Een andere snelle stijger is E Power Radio met 0,9 procent naar 5,7.

related partner content for mobile comes here

Marktleider Radio 538 zag het aandeel dalen naar 11,7 (12,2) en ook ORN moet terug: 10,9 (11,2). Van de publieke zenders blijft 3FM redelijk stabiel: 9,9 (9,8). Radio 2 moet flink terug van 9,6 naar 9,0 en Radio 1 van 8,3 naar 7,6 procent. Q-music daalt van 7,2 naar 7,0 en 100% NL stijgt van 4,1 naar 4,4.

Als standaard tijdvak wordt 06.00 tot 24.00 uur gehanteerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in