Overslaan en naar de inhoud gaan

Tempo-Team heeft radiocommercial van de maand mei

De radiocommercial Herplaatsen van Tempo-Team is de winnaar van de maand mei in de radiocommercial van de maand verkiezing van het Radio…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hiermee is de commercial genomineerd voor de jaarlijkse Radio Awards Publieksprijs 2012. In de commercial probeert de ene collega de andere collega, die zich al drie dagen op het toilet schuilhoudt, te overtuigen dat het op die andere afdeling niet eng is. Aansluitend meldt Tempo-Team via een voice over, het coaching-programma voor herplaatsen van werknemers. Dit weten vooral de consumenten van 35 tot 65 jaar te waarderen.

related partner content for mobile comes here

De nummer 1 wordt op de voet gevolgd door de commercial “Van X5 naar lijn 5” van Telfort met de ex-miljonair die helaas nu met de bus moet maar niet hoeft in te leveren op mobiel bellen. De derde is plaats voor Duyvis die het nieuwe geluid van borrelend Nederland op de radio laat horen via een radiocommercial voor Borrelnoten Knappers.

Marktonderzoeksbureau Ruigrok | NetPanel heeft in opdracht van RAB onderzoek gedaan naar de beste radiocommercial van de maand. Totaal 618 Nederlanders van 13-64 jaar hebben 20 radiocommercials beoordeeld. De totale steeproef is representatief voor de Nederlander van 13-64 jaar op basis van leeftijd en geslacht. De datacollectie was tussen 1 en 4 juni 2012.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in