Tempo-Team heeft radiocommercial van de maand mei
Hiermee is de commercial genomineerd voor de jaarlijkse RAB Radio Awards Publieksprijs 2012. In de commercial probeert de ene collega de andere collega, die zich al drie dagen op het toilet schuilhoudt, te overtuigen dat het op die andere afdeling niet eng is. Aansluitend meldt Tempo-Team via een voice over, het coaching-programma voor herplaatsen van werknemers. Dit weten vooral de consumenten van 35 tot 65 jaar te waarderen.
De nummer 1 wordt op de voet gevolgd door de commercial “Van X5 naar lijn 5” van Telfort met de ex-miljonair die helaas nu met de bus moet maar niet hoeft in te leveren op mobiel bellen. De derde is plaats voor Duyvis die het nieuwe geluid van borrelend Nederland op de radio laat horen via een radiocommercial voor Borrelnoten Knappers.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaMarktonderzoeksbureau Ruigrok | NetPanel heeft in opdracht van RAB onderzoek gedaan naar de beste radiocommercial van de maand. Totaal 618 Nederlanders van 13-64 jaar hebben 20 radiocommercials beoordeeld. De totale steeproef is representatief voor de Nederlander van 13-64 jaar op basis van leeftijd en geslacht. De datacollectie was tussen 1 en 4 juni 2012.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid