Overslaan en naar de inhoud gaan

Over de kracht van campagnes…

Nu ik tijdelijk in het Noorden verblijf en het lokale dagblad lees, trof mij op de voorpagina het bericht over het ontregelde verkeer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nu ik tijdelijk in het Noorden verblijf en het lokale dagblad lees, trof mij op de voorpagina het bericht over het ontregelde verkeer door de Shell-gratis-tanken-actie. Dat zet je toch aan het denken; voor een minimaal promotiebudget (free publicity zelf het radionieuws bulletin doet mee!) en de maximale kosten van 5 Euro per tankbeurt (geen accijns, geen BTW want gratis) een enorme imago boost. Zelfs de wachtrij voor de pomp met wachttijden waar menig veerboot jaloers op zou zijn is een en al pret, vertier en vriendelijkheid. Geweldig en wat een super leermateriaal. Ik geloof dat ik 10 jaar geleden voor het eerst hoorde over de verschuiving van Service- naar Experience economie en in de jaren daarna bleef het veel bij gewichtig praten over die verschuiving zonder nou concreet te maken wat het inhoud. Hier krijgen we weer een prachtig voorbeeld op een presenteerblaadje aangereikt. Ik zou zeggen, lees alles wat je kunt vinden over deze acties, knip de campagne in stukken (product, aanbieding, promotie en tijd) en zoek per onderdeel de 3 meest aantrekkelijke aspecten. Zet ze onder elkaar en de komende jaren weet je hoe zeer succesvolle campagnes in elkaar kunt zetten…

related partner content for mobile comes here

BG

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in