MSF is benieuwd naar jouw mening
Dit is een nieuwe campagnevideo van de MSF UK (Artsen Zonder Grenzen) die sinds 8 augustus in de Britse bioscopen te zien is. MSF is…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dit is een nieuwe campagnevideo van de MSF UK (Artsen Zonder Grenzen) die sinds 8 augustus in de Britse bioscopen te zien is.
MSF is redelijk onbekend met deze manier van campagne voeren en nadat er op verschillende plekken online kritiek geuit werd is gestart met het peilen van meningen.
Op deze pagina wordt wat achtergrondinformatie gegeven inclusief de oproep.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Interessante kost. Daarom ook de vraag hier op Molblog: wat vindt je van deze campagne?
Of zoals MSF UK het vraagt: "This is new ground for MSF in the UK and we would really appreciate your feedback on the ad. Does it work for you? How does it make you feel?"
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBureau: McCann Erickson
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid