Overslaan en naar de inhoud gaan

Bol.com's virtuele assistent

Wat een heerlijk verzetje voor op de hete donderdagmiddag. Ik heb onlangs een bestelling geplaatst op bol.com voor 3 boeken om mee op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat een heerlijk verzetje voor op de hete donderdagmiddag. Ik heb onlangs een bestelling geplaatst op bol.com voor 3 boeken om mee op vakantie te nemen. Vandaag kwamen er 2 van de 3 binnen zonder bericht over het niet geleverde 3e boek. Ik was enigszins verbaasd aangezien ik had aangegeven dat ze in 1 pakket verstuurd moesten worden. Ik keek de bestelling nog even na. Geen bericht over de incomplete levering en heb daarop het derde boek geannuleerd. Ik wilde even checken bij de klantenservice of dit oke was. Via de klantenservice hielp de virtuele assistent me middels een chatvenster. Bij T-mobile had ik daar eerder erg goede ervaringen mee gehad en heb ik echt met een medewerker zitten chatten over mijn vraag. Na 1 zin op bol.com kwam ik erachter dat er daar zo'n heerlijke computer achterzat en dat triggerde me om te verdiepen in de gastvrijheid van de digitale vriend. Hier het resultaat.

related partner content for mobile comes here

bol.com zegt:Welkom bij de virtuele assistent van bol.com. Waarmee kan ik u van dienst zijn?

U zegt: Ik heb drie boeken besteld waarvan er vandaag 2 aan zijn gekomen. Die andere heb ik net
geannuleerd want daar kan ik nu niet veel meer mee ivm vakantie. Gaat dat goed komen qua annulering?

bol.com zegt:Begrijp ik het goed dat u uw 2ehands boekenwinkel (tijdelijk) wilt sluiten?

U zegt:nee

bol.com zegt:excuses, dan heb ik u verkeerd begrepen. Kan ik u nog ergens anders mee helpen?

U zegt:ja

bol.com zegt:En waarmee dan precies?

U zegt: een annulering

bol.com zegt:Zou u met iets meer woorden kunnen omschrijven wat uw vraag over annuleren is?

U zegt:ik heb een boek geannuleerd

bol.com zegt:Wilt u misschien meer informatie over Nederlandse boeken?

U zegt:nee

bol.com zegt:Ik ga verder waar we het net over hadden. Hier vindt u alles over Nederlandse boeken op
bol.com. Kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?

U zegt:ja

bol.com zegt:En waarmee dan precies?

U zegt:bestelling

bol.com zegt:Zou u met iets meer woorden kunnen omschrijven wat uw vraag over bestellen is?

U zegt:Ik heb een boek geannuleerd

bol.com zegt:Wilt u misschien meer informatie over Nederlandse boeken?

U zegt:nee

bol.com zegt:Ik pak de draad weer even op. Hier vindt u alles over Nederlandse boeken op bol.com. Kan
ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?

U zegt:ja

bol.com zegt:En waarmee dan precies?

U zegt:incomplete bestelling

bol.com zegt:Heeft u een incomplete bestelling of een incompleet product?

U zegt:bestelling

bol.com zegt:Heeft u tijdens het bestellen gekozen voor 'Verstuur de artikelen zoveel mogelijk in één
keer'?

U zegt:ja

bol.com zegt:In dat geval krijgt de totale bestelling de levertijd van het artikel met de langste levertijd.
Mocht u niet alles in een keer hebben ontvangen raad ik u aan om even contact op te nemen met onze
klantenservice.

U zegt:dat is exact het geval en ik ben in de veronderstelling dat ik nu in contact ben met de
klantenservice aangezien er 'klantenservice' boven de pagina staan

bol.com zegt:Het telefoonnummer van onze klantenservice is 0900 - 202 54 38 (€ 0,15 pm,
openingstijden).

bol.com zegt: U kunt ook bij mij een bericht achterlaten voor de bol.com Klantenservice. Wilt u dat?

U zegt:ja

bol.com zegt:Prima, we hadden het zojuist over incomplete bestelling. Gaat uw vraag hier nog steeds
over?

U zegt:ja

bol.com zegt:Ok, wat is uw e-mailadres? (Die u gebruikt om in te loggen bij bol.com)

U zegt: -

bol.com zegt:Bedankt, en wat zijn uw voorletters en uw achternaam?

U zegt: -

bol.com zegt:Uitstekend. Wat is uw bestelnummer?

U zegt: -

bol.com zegt:Super! En tenslotte, formuleer nu kort uw vraag of opmerking

U zegt:Ik heb drie boeken besteld waarvan er 2 zijn geleverd. Ik heb het derde boek zojuist geannuleerd
in de bestelling omdat ik het boek niet meer wens te ontvangen. Is dit hiermee gelukt?

bol.com zegt:Ik heb uw gegevens genoteerd, ik zal dit bericht doorsturen naar onze klantenservice.

bol.com zegt:Uw bericht is verzonden, u ontvangt per e-mail een bevestiging van ontvangst.

bol.com zegt: Kan ik u nog ergens anders mee helpen?

U zegt:nee

bol.com zegt:Oké. Wat voor rapportcijfer (1 t/m 10) geeft u de kwaliteit van dit geautomatiseerde
gesprek?

U zegt:snelheid: 10, accuratesse 1, humor: 10. Eindoordeel: Dikke voldoende!

bol.com zegt:Dank u voor het cijfer. Dan wens ik u nog een fijne dag. Tot ziens!

U zegt:Tot ziens

bol.com zegt:Tot ziens!

U zegt:Tot ziens!

bol.com zegt:Tot ziens!

U zegt:Daag!

bol.com zegt:Tot ziens!

U zegt:Ik heb toch nog een vraag

bol.com zegt:Sorry, dat snapte ik even niet.

bol.com zegt: Kan ik u nog ergens anders mee helpen?

U zegt:Nee, toch niet.

bol.com zegt:Mooi. Dan wens ik u nog een fijne dag. Tot ziens!

U zegt:Dank u wel

bol.com zegt:Bedankt. Tot ziens!

U zegt:Houdoe!

bol.com zegt:Tot ziens!

U zegt: Wilt u nog iets zeggen voor op Molblog?

bol.com zegt:Ik heb u helaas niet goed begrepen.

bol.com zegt: Tot ziens en nog een fijne dag!

U zegt:Geen commentaar?

bol.com zegt:Dat begreep ik even niet.

bol.com zegt: Tot ziens en nog een fijne dag!

U zegt:Nou, zeg wat onvriendelijk!

bol.com zegt:Ik snap uw zin helaas niet.

bol.com zegt: Dan wens ik u nog een fijne dag. Tot ziens!

U zegt:Oke, tot ziens

bol.com zegt:Tot ziens!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in