Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe huisstijl War Child

Werknemers van War Child wereldwijd krijgen vanaf vandaag hulp van een nieuwe, collega: het online personage Brandon.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Brandon gaat als brand doctor het merk en de nieuwe huisstijl van War Child wereldwijd bewaken. De nieuwe huisstijl werd op basis van de nieuwe positionering van Keja Donia door FEL concepts ontwikkeld. Brandon is het winnend ontwerp van Kees van Beek. Hij won de ontwerpwedstrijd die Brandsupply op gesponsorde basis had georganiseerd voor War Child.

related partner content for mobile comes here

De medewerkers van War Child op het hoofdkantoor in Amsterdam werden vanochtend bij de presentatie van de nieuwe huisstijl op ludieke wijze verrast door de nieuwe collega. Brandon gaat ervoor zorgen dat de hele organisatie, in Nederland en de landen waar War Child actief is, het merk ademt en uitdraagt.

Zowel de nieuwe huisstijl als het ontwerp van Brandon kwamen volledig gesponsord tot stand. War Child hanteert een lagekostenbeleid, om te zorgen dat zoveel mogelijk gedoneerd geld gebruikt kan worden om oorlogskinderen psychosociale hulp, bescherming en scholing te bieden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in