Bonzo naar ChannelUp


Trade- en shoppermarketingbureau ChannelUp is onderdeel van VosLibert.
Bonzo is onderdeel van Nestlé Purina PetCare, en marktleider in het segment droog hondenvoer. Om deze rol te behouden en daarnaast een sterkere positie op te bouwen binnen het segment van de hondensnacks, ging Bonzo op zoek naar een nieuw bureau.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS“De brand awareness van Bonzo is uitstekend”, zegt Olivier van Kleef, brandmanager bij Nestlé Purina: 'Dus dat was niet de issue; we zochten naar een slimme activatiecampagne om Bonzo weer stevig op de kaart te zetten als het down-to-earth merk voor de nuchtere Hollandse hondenbezitter'.
Behalve Bonzo werkt ChannelUp ook voor de Nestlé Purina-merken Felix en Purina ONE.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid