Overslaan en naar de inhoud gaan

Bonzo naar ChannelUp

ChannelUp gaat aan de slag voor Bonzo. Doel is om het petfoodmerk met een activatiecampagne in 2013 weer een boost te geven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Trade- en shoppermarketingbureau ChannelUp is onderdeel van VosLibert.

related partner content for mobile comes here

Bonzo is onderdeel van Nestlé Purina PetCare, en marktleider in het segment droog hondenvoer. Om deze rol te behouden en daarnaast een sterkere positie op te bouwen binnen het segment van de hondensnacks, ging Bonzo op zoek naar een nieuw bureau.

“De brand awareness van Bonzo is uitstekend”, zegt Olivier van Kleef, brandmanager bij Nestlé Purina: 'Dus dat was niet de issue; we zochten naar een slimme activatiecampagne om Bonzo weer stevig op de kaart te zetten als het down-to-earth merk voor de nuchtere Hollandse hondenbezitter'.

Behalve Bonzo werkt ChannelUp ook voor de Nestlé Purina-merken Felix en Purina ONE.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in