Overslaan en naar de inhoud gaan

Visual effects in de Stadsschouwburg

Grootheden uit Hollywood komen op 20 november naar Nederland om hun werk te presenteren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hollywoodbedrijven Industrial Light & Magic (ILM) en Digital Domain zullen zaterdag 20 november aanwezig zijn op Playground vs. Submarine Channel. Dit festival heeft de visual effects-bedrijven uitgenodigd om hun werk in de Stadsschouwburg Amsterdam te presenteren.

related partner content for mobile comes here

ILM is in 1975 door George Lucas opgericht en verwierf bekendheid met de special effects in films als Star Wars, Jurassic Park en Harry Potter. De Nederlander Jorik Dozy, werkzaam bij ILM sinds 2008, zal in Amsterdam over zijn werk en inspiratie spreken. Justin van der Lek, die ook spreekt op het event, werkt nu vijf jaar bij Digital Domain. Dit bedrijf zorgde er begin dit jaar voor dat de overleden rapper Tupac Shakur even tot leven gewekt door een hologram van Digital Domain.

Naast deze sprekers zullen er verschillende namen uit de internationale filmindustrie naar Amsterdam komen. Het volledige programma van Playground vs. Submarine Channel staat .

Showreel van Justin van der Lek:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in