Overslaan en naar de inhoud gaan

Merkgroeivoorspellers

Niet alle opinies zijn gelijkwaardig. De opinies van sommige mensen hebben een onevenredig grote invloed op anderen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Merken die concurrenten voor willen blijven, doen er goed aan om in hun marktonderzoek én marketingactiviteiten heel ondemocratisch te focussen op de cruciale beïnvloeders van de toekomst.

related partner content for mobile comes here

De echte future shaper is een machtige combinatie van early adopter, persuasive connector (veel contacten, grote invloedssfeer) en new consumer. ‘Nieuwe consumenten’ zijn mensen die zich het meest bewust zijn van de vier megatrends in consumentenopinies; authenticiteit, individualiteit, sociale verantwoordelijkheid en tijdgebrek, en die van merken en bedrijven verwachten dat ze hier met oplossingen op inspelen.

Met een speciale tool, Future-View, kunnen future shapers betrouwbaar worden geïdentificeerd. En dat is zinvol, want de kans is groot dat attitudes en gedragingen die bij future shapers overheersen zich in de nabije toekomst over de rest van de markt verspreiden. Zo bleken van veertig fmcg-merken de merken waaraan future shapers de voorkeur gaven in de volgende twee jaar een veel grotere groeikans te hebben.

Bron: Admap

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in