Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken heeft beste inhaker

De inhaker ‘Zet ‘m op! (het aanrecht)’ van Heineken is als beste EK-inhaker in De Telegraaf gekozen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De afgelopen weken is een groot aantal van de in totaal 150 geplaatste EK-inhakers in De Telegraaf gemeten. Op basis van Reclame Reactie Onderzoek is inzicht verkregen in de effectiviteit van de uitingen en de waardering van ruim 1.000 lezers van De voor de manier van inhaken. De inhaker van was 'overtuigend de beste EK-inhaker'.

related partner content for mobile comes here

De Telegraaf-lezers vonden de inhaker het meest grappig, actueel en origineel, maar ook op de andere beoordelingsonderdelen scoorde de uiting zeer hoog. Vaak gehoorde opmerkingen van het panel waren: ‘Heineken en voetbal horen bij elkaar’ en ‘Deze goede advertentie hoort bij goed voetbal’.

Brandmanager Bart Bosma van Heineken BeerTender is zeer verrast met de gewonnen titel van de beste EK-inhaker in De Telegraaf. ‘Hier ben ik ontzettend blij mee. We hebben zeer veel werk gehad aan deze campagne, dus dit is echt de bekroning. De Telegraaf-lezers zijn één-op-één onze doelgroep en dat we deze prijs nu juist van hen krijgen is geweldig.’

Tweede in de EK-inhaakwedstrijd eindigde eveneens een inhaker van Heineken: ‘Italianen: Watjes’. Deze advertentie blonk vooral uit in attentiewaarde en herkenbaarheid als inhaker. De inhaker ‘Guus, we begrijpen het als jij ‘m pas morgen indraait’ uit de Nederlamp-campagne van Nuon eindigde als derde. Hierin werd het merk het sterkste gecommuniceerd naar de lezers.

De winnende uitingen zijn samen met alle gemeten inhakers te zien op de uitslagpagina, morgen in De Telegraaf.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in