Overslaan en naar de inhoud gaan

TMF en Bacardi Nederland samen tegen alcoholgebruik jongeren

TMF komt in september met een programma waarin jongeren tussen de 16 en 20 jaar worden gewezen op het feit dat overmatig drankgebruik niet…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

VJ Nikkie Plessen gaat 3 maanden lang iedere week jongeren bezoeken die een gezellige avond uit of een leuk feestje hebben verpest door overmatig alcoholgebruik. Nikkie geeft deze jongere de kans om hiervoor zijn/haar excuses aan te bieden. Het programma wordt in samenwerking met Bacardi Nederland gemaakt.

related partner content for mobile comes here

Menno Wagenaar, VP Head of MTV & TMF: 'TMF vindt het net als Bacardi van groot belang dat jongeren zich realiseren dat overmatig alcoholgebruik slecht is voor hun gezondheid. Wij zullen dit op zijn TMF's produceren, dus zeker niet belerend maar op een voor jongeren relevante en entertainende wijze.'

Anne Marie Touw, Social Responsibility & Corporate Communications Bacardi Nederland: 'Bacardi maakt net als de overheid onderscheid tussen verantwoord alcoholgebruik - dat in een positieve levensstijl past - en alcoholmisbruik, dat moet worden bestreden. En ziet het als haar verantwoordelijkheid om consumenten te informeren over verantwoorde alcoholconsumptie.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in