TMF en Bacardi Nederland samen tegen alcoholgebruik jongeren
VJ Nikkie Plessen gaat 3 maanden lang iedere week jongeren bezoeken die een gezellige avond uit of een leuk feestje hebben verpest door overmatig alcoholgebruik. Nikkie geeft deze jongere de kans om hiervoor zijn/haar excuses aan te bieden. Het programma wordt in samenwerking met Bacardi Nederland gemaakt.
Menno Wagenaar, VP Head of MTV & TMF: 'TMF vindt het net als Bacardi van groot belang dat jongeren zich realiseren dat overmatig alcoholgebruik slecht is voor hun gezondheid. Wij zullen dit op zijn TMF's produceren, dus zeker niet belerend maar op een voor jongeren relevante en entertainende wijze.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAnne Marie Touw, Social Responsibility & Corporate Communications Bacardi Nederland: 'Bacardi maakt net als de overheid onderscheid tussen verantwoord alcoholgebruik - dat in een positieve levensstijl past - en alcoholmisbruik, dat moet worden bestreden. En ziet het als haar verantwoordelijkheid om consumenten te informeren over verantwoorde alcoholconsumptie.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid