Overslaan en naar de inhoud gaan

Meer omzet en winst Unilever

Het voedings- en wasmiddelenbedrijf Unilever heeft in het eerste kwartaal de omzet en de winst zien stijgen. De omzet klom ten opzichte van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens topman Patrick Cescau boekt het bedrijf vooruitgang met de plannen om de omzet te verbeteren. 'Ik vind het bemoedigend dat we twee kwartalen achter elkaar zijn gegroeid en dat onze marktaandelen over het geheel genomen stabiliseren.'

related partner content for mobile comes here

Het concern verwacht dat de marktomstandigheden de komende maanden moeilijk blijven. 'De marges blijven onder druk staan door hogere inkoopkosten', denkt Cescau. 'In opkomende markten waren de prestaties beter en daar zijn de vooruitzichten rooskleuriger.'

Unilever wil zich de komende maanden concentreren op herstel van de groei in Europa (waar de grootste klappen vallen) en de lancering van nieuwe producten die bijdragen aan de vitaliteit van consumenten (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in