Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaCom werkt aan verdere integratie branding en performance

Joris Garritsen keert terug bij MediaCom als digital development director. Ronald Beelen wordt digital communications director.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Beelen komt bij de Media Maatschap en Garritsen . Door de samenwerking met Fresh Fruit in Eindhoven wil MediaCom komen tot een totale integratie van branding en performance.

related partner content for mobile comes here

Beelen gaat voor een aantal grote klanten werken en zich daarnaast bezig houden met digitale vraagstukken rond programmatic.

Garritsen keert na korte tijd terug bij MediaCom. Eerder werkte hij er al vier jaar en won hij in 2014 de AMMA award voor talent van het jaar. De helft van zijn tijd gaat hij spenderen bij Fresh Fruit in Eindhoven.

Maiko Valentijn, CEO van MediaCom: ‘Met de integratie van de diensten van Fresh Fruit is MediaCom in staat om niet alleen de silo’s te doorbreken binnen de gekozen middelen voor een brandingcampagne, maar ook performance te integreren in deze aanpak van systeemdenken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in