Overslaan en naar de inhoud gaan

Ludieke wervingsactie TBWA

TBWA gaat uitbreiden. Mede door de komst van het McDonald’s account (komend jaar) heeft het de groep 12 nieuwe mensen nodig. Dit gaat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een team van glazenwassers gehuld in knalrode shirts met de teksten als ‘TBWANeboko zoekt AD’s’ en ‘Tequila zoekt DTP’er’ gaat vanaf morgen op pad om de ramen te lappen van een aantal concurrerende thema-, brand experience-, interactieve- en dm-bureaus.

related partner content for mobile comes here

Welke bureaus allemaal precies een schoonmaakbeurt krijgen, geeft managing director Simon Neefjes niet prijs. ‘We doen het bij die bureaus waarvan we weten dat ze zo’n ludieke actie zullen waarderen.’

Het thema van de gerichte actie is ‘Quit and join us’ en de bijbehorende site werd uiteraard gemaakt door Tequila. Het idee werd bedacht door creatieven Ramon Stalenhoef en Mischa Schreuder.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in