Ludieke wervingsactie TBWA
TBWA gaat uitbreiden. Mede door de komst van het McDonald’s account (komend jaar) heeft het de groep 12 nieuwe mensen nodig. Dit gaat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Een team van glazenwassers gehuld in knalrode shirts met de teksten als ‘TBWANeboko zoekt AD’s’ en ‘Tequila zoekt DTP’er’ gaat vanaf morgen op pad om de ramen te lappen van een aantal concurrerende thema-, brand experience-, interactieve- en dm-bureaus.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Welke bureaus allemaal precies een schoonmaakbeurt krijgen, geeft managing director Simon Neefjes niet prijs. ‘We doen het bij die bureaus waarvan we weten dat ze zo’n ludieke actie zullen waarderen.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet thema van de gerichte actie is ‘Quit and join us’ en de bijbehorende site werd uiteraard gemaakt door Tequila. Het idee werd bedacht door creatieven Ramon Stalenhoef en Mischa Schreuder.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid