Effie-jury nomineert elf cases
De elf genomineerde cases zijn: Clear case of a design winner (Mountain Design, voor Dr. van der Hoog), Het tussendoortje dat altijd tussendoor kan (DDB Amsterdam, voor Friesland Foods), Valess. Lekker geen vlees. Lekker van zuivel (FHV BBDO, Porter Novelli, voor Campina).
Laat je niet uitkleden (BeyenMeyerProdukties, Hamilton Murcury Hamilton, Mediaxplain, voor Scarlet), Speurders.nl. Meest succesvolle site-introductie ooit in Nederland (Van Wanten Etcetera), Route Mobiel (XXS, Target, MM&MO), Van ROC Leiden naar Centrum voor talent (Dynamic Zone, voor ROC Leiden).
Reinventing McDonald’s 2002-2005 (DDB Amsterdam, voor McDonald’s), Hoe Albert Heijn weer een supermarkt voor iedereen werd (TBWANeboko, Tequila, voor AH), Gewoon. Het Net (Lowe en Draft, voor KPN) en Thuis kleur bekennen (Van Walbeek en Van Wanten Etcetera, voor Akzo Nobel-Flexa).
In de tweede juryronde wordt bepaald welke van de elf campagnes daadwerkelijk met een Effie worden beloond. Vervolgens zal - vlak voor de uitreiking op 24 mei - de kleur brons, zilver of goud toegekend worden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid