Overslaan en naar de inhoud gaan

Effie-jury nomineert elf cases

Elf van de 37 ingezonden cases dingen dit jaar mee naar de Effies. Vorig jaar werden er zestien nominaties toegekend, uit 36 inzendingen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De elf genomineerde cases zijn: Clear case of a design winner (Mountain Design, voor Dr. van der Hoog), Het tussendoortje dat altijd tussendoor kan (DDB Amsterdam, voor Friesland Foods), Valess. Lekker geen vlees. Lekker van zuivel (FHV BBDO, Porter Novelli, voor Campina).
Laat je niet uitkleden (BeyenMeyerProdukties, Hamilton Murcury Hamilton, Mediaxplain, voor Scarlet), Speurders.nl. Meest succesvolle site-introductie ooit in Nederland (Van Wanten Etcetera), Route Mobiel (XXS, Target, MM&MO), Van ROC Leiden naar Centrum voor talent (Dynamic Zone, voor ROC Leiden).
Reinventing McDonald’s 2002-2005 (DDB Amsterdam, voor McDonald’s), Hoe Albert Heijn weer een supermarkt voor iedereen werd (TBWANeboko, Tequila, voor AH), Gewoon. Het Net (Lowe en Draft, voor KPN) en Thuis kleur bekennen (Van Walbeek en Van Wanten Etcetera, voor Akzo Nobel-Flexa).

related partner content for mobile comes here

In de tweede juryronde wordt bepaald welke van de elf campagnes daadwerkelijk met een Effie worden beloond. Vervolgens zal - vlak voor de uitreiking op 24 mei - de kleur brons, zilver of goud toegekend worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in