Citymarketingcampagne Arnhem van start
De campagne ontspint zich rond bekende Arnhemmers en Arnhemse producten. De naam van de campagne is een knipoog naar Arnhemse Meisjes, de bekende gesuikerde koekjes. Actrice Audrey Hepburn was echter ook een heus Arnhems meisje, aldus de bedenkers van de campagne. Arnhem wordt in de campagne ook neergezet als de stad van dierentuin Burgers Zoo, kunstopleiding ArtEZ, ontwerpersduo Viktor & Rolf, modemerk G-sus en stadion Gelredome.
Arnhem hoopt door de campagne, die bestaat uit televisie- en radiospots, bekender te worden dan nu het geval is. In bioscopen en cafés kunnen bezoekers gratis postkaarten meenemen. De televisiespotjes zijn nog niet op de landelijke netwerken te zien. Daarvoor ontbrak het geld, aldus een gemeentewoordvoerster. Arnhem heeft 600.000 euro uitgetrokken voor de drie jaar durende campagne. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid