Overslaan en naar de inhoud gaan

Citymarketingcampagne Arnhem van start

In Arnhem is afgelopen dinsdag de promotiecampagne ‘Arnhemse meisjes? Made in Arnhem’ van start gegaan, die de Gelderse hoofdstad meer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne ontspint zich rond bekende Arnhemmers en Arnhemse producten. De naam van de campagne is een knipoog naar Arnhemse Meisjes, de bekende gesuikerde koekjes. Actrice Audrey Hepburn was echter ook een heus Arnhems meisje, aldus de bedenkers van de campagne. Arnhem wordt in de campagne ook neergezet als de stad van dierentuin Burgers Zoo, kunstopleiding ArtEZ, ontwerpersduo Viktor & Rolf, modemerk G-sus en stadion Gelredome.

related partner content for mobile comes here

Arnhem hoopt door de campagne, die bestaat uit televisie- en radiospots, bekender te worden dan nu het geval is. In bioscopen en cafés kunnen bezoekers gratis postkaarten meenemen. De televisiespotjes zijn nog niet op de landelijke netwerken te zien. Daarvoor ontbrak het geld, aldus een gemeentewoordvoerster. Arnhem heeft 600.000 euro uitgetrokken voor de drie jaar durende campagne. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in