Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Like button is heilige graal geworden’

‘Iedereen wil likes, en dat is logisch.’ Dat zegt Darren Reynoldson, die in de laatste aflevering van Piece of Work over zijn campagne…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De like button is de heilige graal geworden volgens Darren Reynoldson, creative director van Euro RSCG 4D. ‘Het is logisch dat iedereen likes wil, het biedt namelijk een geweldige manier om met je klanten te praten.’ Het voordeel van Facebook volgens Reynoldson, is dat je makkelijk dingen kunt uittesten om te bepalen wat de hoogste respons oplevert.

related partner content for mobile comes here

De Durex glijmiddel campagne draait om de specifieke glimlach die goede sex veroorzaakt. Reynoldson: ‘If you had great sex because you “lubed up” the night before, you will have a specific smile on your face.’ Durex vroeg de consument om foto’s te van zo’n glimlach. De campagne leidde tot 7000 likes en 500 foto uploads. Reynoldson: ‘We waren bang dat mensen foto’s zouden uploaden van andere delen van hun lichaam, maar dat hebben ze niet gedaan.’

Bekijk het interview met Darren Reynoldson hieronder. Meer video op . Piece of Work is een productie van Big Shots in samenwerking met Adformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in