‘Like button is heilige graal geworden’
De like button is de heilige graal geworden volgens Darren Reynoldson, creative director van Euro RSCG 4D. ‘Het is logisch dat iedereen likes wil, het biedt namelijk een geweldige manier om met je klanten te praten.’ Het voordeel van Facebook volgens Reynoldson, is dat je makkelijk dingen kunt uittesten om te bepalen wat de hoogste respons oplevert.
De Durex glijmiddel campagne draait om de specifieke glimlach die goede sex veroorzaakt. Reynoldson: ‘If you had great sex because you “lubed up” the night before, you will have a specific smile on your face.’ Durex vroeg de consument om foto’s te uploaden van zo’n glimlach. De campagne leidde tot 7000 likes en 500 foto uploads. Reynoldson: ‘We waren bang dat mensen foto’s zouden uploaden van andere delen van hun lichaam, maar dat hebben ze niet gedaan.’
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaBekijk het interview met Darren Reynoldson hieronder. Meer video op Adfotube. Piece of Work is een productie van Big Shots in samenwerking met Adformatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid