Overslaan en naar de inhoud gaan

Lamberth Vice President Marketing & Creative Nickelodeon

Nickelodeon heeft per direct Mirian Lamberth (42) benoemd als Vice President Marketing & Creative in Berlijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lamberth woonde tot voor kort in New York en heeft jarenlange en internationale ervaring op het gebied van merkmanagement en –innovatie. Zij was onder andere werkzaam voor Nautica, Tommy Hilfiger en Gap.

related partner content for mobile comes here

Ze krijgt de taak verder te ontwikkelen in Noord-Europa. Deze regio bestaat naast Duitsland uit Zwitserland, Oostenrijk, Zweden, Noorwegen, Finland, Denemarken, Nederland en België. Tot haar verantwoordelijkheden behoren naast marketing en communicatie ook creatieve on- en off-air marketingactiviteiten voor de kinder-en familiezender. In haar nieuwe functie rapporteert zij aan Patrick Alders, Senior Vice President & General Manager Nickelodeon Noord-Europa.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in