Lamberth Vice President Marketing & Creative Nickelodeon
Nickelodeon heeft per direct Mirian Lamberth (42) benoemd als Vice President Marketing & Creative in Berlijn.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Lamberth woonde tot voor kort in New York en heeft jarenlange en internationale ervaring op het gebied van merkmanagement en –innovatie. Zij was onder andere werkzaam voor Nautica, Tommy Hilfiger en Gap.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ze krijgt de taak Nickelodeon verder te ontwikkelen in Noord-Europa. Deze regio bestaat naast Duitsland uit Zwitserland, Oostenrijk, Zweden, Noorwegen, Finland, Denemarken, Nederland en België. Tot haar verantwoordelijkheden behoren naast marketing en communicatie ook creatieve on- en off-air marketingactiviteiten voor de kinder-en familiezender. In haar nieuwe functie rapporteert zij aan Patrick Alders, Senior Vice President & General Manager Nickelodeon Noord-Europa.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid