Overslaan en naar de inhoud gaan

Landewé en Frauenfelder krijgen belangrijke communicatiefuncties bij Ziggo

Ziggo heeft Puck Landewé en Dave Frauenfelder aangesteld.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Puck Landewé is sinds juli Manager Brand Publishing bij Ziggo. Ze is afkomstig van Wehkamp, waar zij verantwoordelijk was voor het neerzetten van een editorial team en onder andere de case ‘Wehkamp’s Next Style Vlogger’ heeft neergezet. Daarvoor had ze het eigen printmagazine Prestage, dat in 25 landen werd verkocht.  Bij Ziggo wordt Landewé verantwoordelijk voor &;de verdere concretisering van de visie rondom brand publishing&; met een nieuw team. Daarnaast gaat ze content formats introduceren op de diverse domeinen, waaronder muziek, films & series en sport.
 
Dave Frauenfelder is sinds augustus aangesteld als director media, communications & brand publishing. Hij werkte al sinds december 2015 op interim basis voor Ziggo en was verantwoordelijk voor de afdeling brand publishing. Verder werkt hij sinds maart op alle nieuwe Ziggo-campagnes volgens de nieuwe ‘Buurmannen’ communicatiestrategie (in samenwerking met bureau J. Walter Thompson). In het nieuwe team werken ongeveer 25 media- & communicatieprofessionals.

Voordat Frauenfelder bij Ziggo aan de slag ging, was hij onder andere Brand & Strategy Director bij M2Media en werkte hij 5,5 jaar voor Hi en KPN, waar hij verantwoordelijk was voor de merk- en marketingcommunicatie. Ook heeft hij een achtergrond in media, entertainment en retail bij Free Record Shop en Veronica.
 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in