Overslaan en naar de inhoud gaan

Initiative Tomorrow maakt documentaireserie met Zuivelhoeve voor Libelle TV

'De Boer op met Diane' is de eerste commerciële samenwerking voor Libelle TV.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In het programma volgt de kijker het leven van Diane Roerink (53), die samen met haar man Gerjhan De Zuivelhoeve runt in Twente. In zes afleveringen wordt het verhaal over de goedheid van het leven op de boerderij verteld.

Daarnaast verschijnen zes columns van de hand van Diane in het fysieke blad van Libelle. Hoofdredacteur Hilmar Mulder vindt dat met deze samenwerking &;twee oerhollandse merken elkaar versterken&;.

related partner content for mobile comes here

Jacqueline Roerink, marketingmanager Zuivelhoeve: ‘We hopen dat mensen vaker Zuivelhoeve kopen als ze het verhaal achter Zuivelhoeve kennen. We hebben Initiative Tomorrow gevraagd om een communicatieplatform te ontwikkelen waarin we dat verhaal konden vertellen, zonder dat het te gemarketeerd werd. Het resultaat is boven alle verwachtingen.’

Vanaf komende maandag is er op de website van Libelle en Libelle TV 6 weken lang een nieuwe aflevering van ‘De Boer op met Diane’ te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in