Pranks Andy van der Meijde en John de Wolf voor Unox Bierbommetjes
Een speler die nooit wil vlaggen, de aanvoerder die zichzelf altijd in de spits zet, of een teamlid dat altijd te laat komt. Alle voetbalteams herkennen het. Daarom komt Unox Bierbommetjes met Vriendendiensten. Voetbalteams kunnen met behulp van FC de Rebellen, waar Andy van der Meijde en John de Wolf onderdeel van uitmaken, de spelers in kwestie flink in de maling nemen.
Teams die kans willen maken op een Vriendendienst kunnen zich opgeven via www.unox.nl/vriendendiensten. Uit de inzendingen worden vriendenteams gekozen die samen met FC de Rebellen hun teamgenoot in de maling nemen. De video’s van deze 'pranks' zullen verschijnen op
de Facebookpagina van Unox. Het doel van de campagne van Unox Bierbommetjes is om vriendschappen te versterken en te vieren.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
De eerste prank is te zien in onderstaande video.
Unox Bierbommetjes - Vriendendiensten (afl. 1)
Creatie: TBWA\NEBOKO
Productie: Vidiboko i.s.m. We Are Ride.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid