Bristol krijgt nieuwe huisstijl en wil 100 nieuwe vestigingen openen
Euro Shoe Group (ESG), eigenaar van Bristol, gaf 1 september aan dat er binnen enkele jaren 100 nieuwe vestigingen zullen worden geopend.
Rood-witte huisstijl
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe bestaande winkels van Bristol worden voorzien van een nieuwe uitstraling. Retailnews meldt dat de blauw-gele huisstijl zal worden vervangen door een rood-witte.
De filialen van Shoe Discount (het merk van ESG in België en Luxemburg) zullen worden omgebouwd tot Bristol-winkels. De nieuwe stijl (zie de foto op Retailnews) lijkt een mix van het huidige logo van Bristol en ShoeDiscount, een ander merk van Euro Shoe Group.
De winkels in Nederland zullen vanaf oktober worden aangepakt. De hele restyling moet halverwege 2017 klaar zijn.
Nieuw winkelconcept
Eerder dit jaar werd werd bekend dat Bristol met een nieuw winkelconcept komt. Er is besloten extra te gaan investeren, mede door ‘de goede resultaten die de schoenen- en kledingketen’ boekt.
De restyling wordt begroot op vijftien miljoen euro gestoken, in het openen van de nieuwe vestigingen wordt tien miljoen geïnvesteerd.
De stenen winkels blijven het belangrijkst, de webshop ondersteunt de winkels, waar online bestellingen kunnen worden afgehaald.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid