Overslaan en naar de inhoud gaan

Ondernemers verbeteren advertenties met hulp PostNL

De reclame-experts van PostNL kunnen gratis worden ingeschakeld door MKB´ers om hun reclame-uitingen te verbeteren.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Van 9 tot en met 22 augustus is het voor ondernemers mogelijk om hun advertentie te uploaden voor de MKB Reclamecheck via de website . Door mee te doen maken ondernemers ook nog eens kans op een reclame-uiting op maat ter waarde van €5.000.

related partner content for mobile comes here

‘De markt verandert continu en nieuwe marketingontwikkelingen houden wij nauwlettend in de gaten. MKB-ondernemers maken creatieve reclame-uitingen, maar kunnen wel effectiever’, zegt Damir Grcic, Marketing Manager MKB PostNL. ‘Uit ervaring weten we dat ondernemers wel reclame willen maken, maar dat zij vaak niet precies weten hoe ze dat moeten aanpakken.’ De reclame-experts denken dan ook graag mee.


 
Vorig jaar bestond de helft van de inzendingen uit flyers en folders. ‘Veel van deze uitingen konden met relatief kleine aanpassingen al een stuk effectiever worden gemaakt. Denk aan gemakkelijke aanpassingen zoals minder tekst, aansprekende beelden en een actie-element.’
 
Daarnaast probeert PostNL ook advies te geven over een zo effectief mogelijke mix van fysieke én online middelen. ‘Denk aan het verspreiden van folders in combinatie met een gerichte Facebookadvertentie. Dit is voor veel ondernemers nog onbekend of onderbelicht terrein terwijl dit juist veel meer effect heeft, zonder dat het te veel tijd en geld kost. Met behulp van de MKB Reclamecheck geven we ondernemers zo een compleet advies en helpen we ze om hun reclameactie tot een succes te maken’, zegt hij tot slot. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in