Overslaan en naar de inhoud gaan

Zandbeek en G+J winnen Amerikaanse Content Marketing Awards

Prijzen voor Fashion Blog Battle, #nsfavourites en de interviewserie Dutch Icons
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Zandbeek en G+J hebben goud binnengehaald bij de belangrijke Content Marketing Awards in de Verenigde Staten.

related partner content for mobile comes here

Interviewserie

G+J Custom Content sleepte twee awards in de wacht. In de categorie ‘Beste serie artikelen’ won het met de interviewserie Dutch Icons voor de Holland Herald van KLM.

In de categorie Best New Digital Publication won het samen met DutchGiraffe de award voor , waarop de treinreiziger de beste tips en leukste adressen in vier favoriete Nederlandse steden kan vinden.

Fashion Battle Blog

Contentmarketingbureau Zandbeek ontving een award in de categorie ‘Best Multi-Author Blog’ met de Fashion Blog Battle voor opdrachtgever Cushman & Wakefield.

Voor de Fashion Blog Battle zette Zandbeek winkelcentrum Entre Deux in modestad Maastricht opnieuw op de kaart. Tijdens de battle gingen 50 fashionbloggers de strijd aan voor de titel ‘Entre Deux Fashion Blogger’.

 Via deze social influencercampagne wist het winkelcentrum het hart van de moeilijk bereikbare jongerendoelgroep te raken. Dat vertaalde zich in meer bezoekers, meer engagement en een boost voor alle sociale kanalen.

1300 cases

Zandbeek won met de Fashion Blog Battle-case al vier andere prijzen: een Digital Communications Award, een European Excellence Award, een zilveren Grand Prix Content Marketing award en een Grand Prix deelbekroning voor ‘Beste user generated content’.

De prestigieuze Content Marketing Awards worden georganiseerd door het Content Marketing Institute en waarderen en bekronen jaarlijks de beste contentmarketingprogramma’s, bureaus en marketeers uit het vakgebied. Er zijn dit jaar ruim 1300 cases ingezonden voor de Content Marketing Awards.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in