Overslaan en naar de inhoud gaan

Koen de Groot leidt Selmore

Koen de Groot stapt per 1 december over van Red Urban naar Selmore als opvolger van de naar Aegon vertrokken managing director Otto van der…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Koen de Groot (43) was sinds 2009 managing director van Red Urban. Onder zijn leiding groeide het bureau uit tot 35 mensen en werd spraakmakend en prijswinnend werk voor onder meer Lays (Maak de Smaak/Raad de Smaak) en Hi gemaakt.

related partner content for mobile comes here

Hij zat ook in de directie van Etcetera groep, waar Red Urban deel van uitmaakt.

In een persbericht zegt De Groot: ‘Ik ben zeer vereerd om te gaan werken bij een bureau dat er zo’n hoge creatieve standaard op nahoudt.

De echte wil om dat nog meer over media en disciplines uit te dragen, waar ik van oudsher meer verstand van heb, heeft me heel enthousiast gemaakt. De plannen die bij die beweging horen zijn ook al heel concreet: u hoort van ons…&;

Diederick Hillenius, creative partner en mede-oprichter van Selmore, voegt toe: ‘We hebben ambitieuze plannen om de stap te maken naar een nog 

toekomstgerichter bureau, en we hebben in Koen een managing director gevonden die dat als geen ander kan aansturen en overzien’.  

Lees waarom Koen de Groot Red Urban verruilt voor Selmore.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in