Overslaan en naar de inhoud gaan

Anderzorg richt zich op jongeren

In een tv-campagne van XXS brengt Anderzorg een ode aan de generatie van nu.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ieder najaar gaan de zorgverzekeraars van start met hun campagnes. Anderzorg richt zich dit jaar op een generatie die gewend is aan alle technologische mogelijkheden en die altijd en overal verbonden is. 

related partner content for mobile comes here

De commercials beginnen met een aantal typerende beelden van de jongeren van nu: ze gaan alleen op reis en zijn altijd actief op social media. Het eind van de commercial brengt de boodschap die Anderzorg wil afgeven. Anderzorg maakt zorg makkelijker en toegankelijker door de nieuwste mogelijkheden te gebruiken. Zo kan je bij hen declaraties indienen door via de app een foto van je rekening te sturen. En je kunt je vragen altijd en overal online stellen.

De campagne is vanaf deze week in twee varianten te zien op TV.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Client: Anderzorg
Agency: XXS Amsterdam
Art: René Verhagen
Copy: Jan de Roos, Dymphna Michels
Director: Tobias Pekelharing
Producer: Daphne Story
Strategy: José Evers, Karlijn Marchildon
Account: Joris Bär
Geluid: Peter Horwitz (XXS)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in