Overslaan en naar de inhoud gaan

NoProtocol realiseert website voor lancering Honor 6

Digitaal bureau NoProtocol werkt samen met het nieuw hi-tech merk Honor dat vorige week in Europa werd geïntroduceerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tegelijkertijd werd de Honor 6 aangekondigd: een smartphone met high end specificaties die vorige week tegen een concurrerende prijs op de markt verscheen. Het merk wil zich door exclusieve online verkoop zonder abonnementen onderscheiden van de grote spelers en daarmee jonge, bewuste consumenten aanspreken.

related partner content for mobile comes here

Voor het design en de technische realisatie van de , koos Honor voor digitaal bureau NoProtocol en Club Judge, een internationaal uitgaansplatform. NoProtocol heeft binnen het traject nauw samengewerkt met Isobar London, het bureau dat verantwoordelijk is voor branding van de Europese positionering van Honor.

Jesse Burkunk, Strategisch Directeur van NoProtocol over de samenwerking: &;Honor is een nieuwe player in de telecom markt en heeft stevige groei-ambities. Voor ons was het een geweldige kans om met Honor en Club Judge deze challenge aan te gaan.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in