Overslaan en naar de inhoud gaan

Pool Worldwide zet Centraal Beheer-medewerkers in spotlights met hulp van BN'ers

Voor de nieuwe campagne van Centraal Beheer zullen twaalf bekende Nederlanders de komende zes weken een niet-alledaags duo vormen met een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de nieuwe campagne van Centraal Beheer (bureau: Pool Worldwide) staan de mensen van Centraal Beheer in de spotlights. En dan vooral de mensen die dag in, dag uit de klant te woord staan. Waarom? &;Centraal Beheer is trots op haar medewerkers die altijd met persoonlijke en gerichte oplossingen voor de klant  komen.&; Om dat te verwezenlijken, worden twaalf bekende Nederlanders de komende zes weken een niet-alledaags duo vormen met een Centraal Beheer-medewerker, op het meest bijzondere contactcenter van Nederland. Wie belt met Centraal Beheer, moet dan ook niet vreemd opkijken wanneer hij Carlo Boszhard, Hans Klok of Peter R. de Vries aan de lijn krijgt.

related partner content for mobile comes here

Het initiatief is gedurende zes weken live te volgen volgen via YouTube. De campagne zal door middel van de hashtag onder de aandacht worden gebracht.

Aftrap Michiel Romeyn
De actie wordt afgetrapt met een filmpje waarin Michiel Romeyn in de huid kruipt van drie van de BN&;ers die op het contactcenter zullen gaan werken, namelijk Paulien Huizinga, Hans Klok en Peter R. de Vries. Wat dit opleverde is te zien in dit filmpje:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Er is ook nog een making-of gemaakt van het project. Zie hieronder:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in