Overslaan en naar de inhoud gaan

Robert Bernink van Q-music: ‘We moeten beetje geluk hebben bij Het Geluid’

INTERVIEW Radiostation Q-music zit in de lift. Wat is het geheime recept van ‘good for you’?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Radiozender Q-music is in de doelgroep 20-49 in de periode augustus-september flink gestegen ten opzichte van vorig jaar. De zender komt uit op 15,2 procent. Dat is de hoogste score sinds de oprichting. Ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar is dat een stijging van 1,4 procent. Daarmee staat Q-music op een derde plaats. Dat blijkt uit de nieuwste luistercijfers van het Nationaal Luister Onderzoek (NLO) en GfK die zojuist bekend zijn gemaakt. Reden om een aantal vragen voor te leggen aan Robert Bernink, directeur marketing bij Q-music.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in