Overslaan en naar de inhoud gaan

Dutch Design Gallery moet DDA relevant houden

In aanloop naar de uitreiking en tentoonstelling van de Dutch Design Awards 2014 ontwikkelde Creative Agency Vandejong de nieuwe responsive…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De meest prominente functie in de site is de Dutch Design Gallery die een overzicht geeft van het beste werk van Nederlandse designers sinds 2003. Zo wil Dutch Design Awards bijdragen aan de promotie van finalisten en winnaars.  

related partner content for mobile comes here

De nieuwe van Dutch Design Awards (DDA) is gemaakt door Vandejong Creative Agency, dat ontwerp en de technische realisatie van de website voor zijn rekening nam. Voor het ontwerp heeft Vandejong ervoor gekozen de focus te leggen op de deelnemende finalisten en winnaars en hun werk overzichtelijk te presenteren in de Dutch Design Gallery. ‘De Dutch Design Gallery is een prachtige inspiratiebron waar publiek dat geïnteresseerd is in Dutch Design kan zoeken op jaar, categorie, ontwerper of bureau. De gallery is het promotieplatform voor Dutch Design. Hier krijgen zowel projecten als ontwerpers een podium. De site fungeert als mooi visitekaartje voor de sector en draagt bij aan (inter)nationale promotie’, aldus Franklin de Bekker, digital director bij Vandejong.

Uitgangspunt van de contentstrategie is om herhaalbezoek te stimuleren. Op de site worden nieuwe en oude Award-winnaars in korte interviews gevolgd: hoe gaat het nu met ze en hoe hebben ze zich ontwikkeld? Zo moeten de Awardshow en tentoonstelling het hele jaar relevant blijven en kan de site een verzamelplaats worden van bijzondere verhalen en projecten over Dutch Design.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in