Overslaan en naar de inhoud gaan

A.s.r. komt met sportieve campagne: ‘de Andere Spelen’

De verzekeringsmaatschappij wil kinderen stimuleren om meer te sporten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

A.s.r. kiest ervoor om minder bekende - en betaalbare - sporten in de campagne te laten zien, zoals ultimate frisbee, kaatsen, fierljeppen, bossaball, zwaardvechten en sjoelen.

related partner content for mobile comes here

Onderdeel van de campagne zijn onder andere een nationaal sportevenement op 9 november (‘’), een cross-mediale advertentiecampagne, samenwerking met sportverenigingen, een online platform waarop de sportverenigingen te vinden en een zogenaamde Speelkaart (een gratis kaart die kinderen kunnen aanvragen waarmee ze in de buurt &;andere&; sporten kunnen proberen).

Insteek is om zo ‘Nederlandse gezinnen op grotere schaal kennis te laten maken met - minder bekende – “andere” sporten’.

Ruim een maand wordt er campagne gevoerd via tv-commercials, YouTube, advertorials, print-advertenties, online take-overs, sociale media, in out-of-home kanalen en free publicity om het evenement onder de aandacht te brengen. daarna richt de communicatie zich op de Speelkaart.

Creatief concept & uitwerking: 72andSunny
Media-inkoop: Reverse Media
​Pr: Coebergh Communicatie & PR

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in