Overslaan en naar de inhoud gaan

Eboman maakt mashups voor ING Fame Game

De ING Fame Game is een mobiele app voor jongeren, gericht op financiële educatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit onderzoek van het Nibud blijkt dat jongeren die vroeg hebben geleerd om verstandig met geld om te gaan, later minder snel in de financiële problemen komen In de game worden jongeren gestimuleerd om hun talenten verder te ontwikkelen, korte filmpjes van hun skills op te nemen en financiële keuzes te maken.

related partner content for mobile comes here

Onderdeel van de vernieuwde app is een video sampler waarmee jongeren een videoclip van hun eigen talent maken. , wereldwijd een pionier op het gebied van videosampling en realtime videobewerking, heeft speciaal voor de game mash-ups gemaakt waarmee jongeren hun zelfgemaakte filmpjes tot een videoclip kunnen pimpen. Via een ING Fame Game afspeellijst kunnen ze die op YouTube  delen met hun vrienden. 

De ING Fame Game is met zes jongeren bedacht en vormgegeven om optimaal aan te sluiten bij hun belevingswereld. De app is vooralsnog alleen geschikt voor de iPhone, de Android versie verschijnt begin 2015. Download  de nieuwe ING Fame Game app of kijk voor meer informatie op .

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in