DigitasLBi doet Europese social mediastrategie UGG
Schoenfabrikant UGG heeft DigitasLBi-dochter Lost Boys geselecteerd voor de creatie en uitvoering van zijn social mediastrategie in Europa.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Lost Boys UK gat Ugg helpen het merk opnieuw te positioneren en een breder publiek aan te spreken. In Engeland is #UGGSOS to the rescue –campagne vane start gegaan. Wie in Londen tijdens het shoppen met een foto laat zien dat zij vermoeide voeten heeft en met wat style-drama dit op social media plaats maakt kans op een UGG-scooter en nieuw UGG laarzen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
DigitasLBi dochter MRY heeft deze week haar naam veranderd in Lost Boys. Deze naam werd voor het Nederlandse kantoor tot 2007 ook gebruikt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid