Overslaan en naar de inhoud gaan

DigitasLBi doet Europese social mediastrategie UGG

Schoenfabrikant UGG heeft DigitasLBi-dochter Lost Boys geselecteerd voor de creatie en uitvoering van zijn social mediastrategie in Europa.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lost Boys UK gat Ugg helpen het merk opnieuw te positioneren en een breder publiek aan te spreken. In Engeland is to the rescue –campagne vane start gegaan. Wie in Londen tijdens het shoppen met een foto laat zien dat zij vermoeide voeten heeft  en met wat style-drama dit op social media plaats maakt kans op een UGG-scooter en nieuw UGG laarzen.

related partner content for mobile comes here

DigitasLBi dochter MRY heeft deze week haar naam veranderd in Lost Boys. Deze naam werd voor het Nederlandse kantoor tot 2007 ook gebruikt. 


Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in