Overslaan en naar de inhoud gaan

Weber Shandwick uitgeroepen tot Global Agency of the Year 2014

Gekozen door de redactie van The Holmes Report.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Weer een nieuwe award uit de prijzenmachine van Holmes en zijn Report. De winnaars van de Global Consultancy Awards zijn bekend, geselecteerd door de redactie uit informatie op basis van diverse bronnen, waaronder de Agency Report Card en de regionale Awards van The Holmes Report.

related partner content for mobile comes here

Weber Shandwick is daarbij uitgeroepen tot Global Agency of the Year, vanwege de goede prestaties van de afgelopen jaren, waarbij het zowel in Noord-Amerika als Azie Pacific. Het concern passeerde bovendien de omzetgrens van 750 miljoen dollar.

Ook de hoge kwaliteit van het werk, de breedte van het bureau en de digitale innovatieve dienstverlening werd door de jury geroemd.

Andere kanshebbers waren Golin, Edelman, Ketchum, Ogilvy PR. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in