Kingsday maakt online 'Polygoonjournaal' voor Mini


De Mini heeft tegenwoordig een Nederlands tintje, want de van oorsprong Britse auto wordt sinds juli ook in Nederland geproduceerd en wel bij VDL Nedcar in het Limburgse Born.
Reclamebureau Kingsday liet de nieuwe Mini een rondreis maken langs de twaalf provincies. De online campagne doet in Polygoonstijl verslag van deze 'tour de Hollande'. Tradities als de Elfstedentocht en Koningsdag, maar ook hedendaags vermaak als het Amsterdam Dance Event en de Zwarte Cross komen in het filmpje aan bod. Los van de 'hoofdfilm' zijn ook twaalf korte edits gesneden -per provincie één.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNederland verwelkomt MINI.
Credits
Bureau: Kingsday
Animatie & Postproductie: Dutch Harbor
Geluid: M-ost Audio
Voice-over: Boet Schouwink
Mediabureau: Universal Media
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid