Overslaan en naar de inhoud gaan

Retaildesignbureau Green Room nu ook in Amsterdam

De opening van het Amsterdamse kantoor op 25 september is onderdeel van uitbreiding in Europa.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marketingdesignbureau Green Room, gespecialiseerd in retail, heeft een kantoor geopend in het centrum van Amsterdam. Green Room wil daarmee dichter bij zijn bestaande Europese klanten staan maar het verschaft de Britten volgens eigen zeggen ook &;toegang tot de rijkdom van het culturele en creatieve leven dat de stad te bieden heeft.&; Green Room Amsterdam dat aan de Prinsengracht is gevestigd, wordt opgezet door managing partner Fraser Warren en creative director Paul Silcox, die beiden &;Amsterdam-ervaring&; opdeden bij Design Bridge. &;Zij hebben het in hun mars om Amsterdams unieke aanbod te vertalen naar een stedelijk, retaildesign-landschap&;, aldus Green Room.

Het bureau, dat zijn hoofdvestiging heeft in Birmingham en sinds 2001 bestaat, is gespecialiseerd in werk voor detailhandel en heeft onder meer aan Nike, Mercedes-Benz, The North Face, Timberland, Omega en Oakley design geleverd. Volgens het bureau zelf ligt de belangrijkste expertise op het terrein van retailstrategie, winkelontwerp en -bouw, campagneactivatie en visual merchandising. Green Room CEO, Richard Ash: &;Het is een echt spannende tijd voor ons; de officiële opening van het kantoor in Amsterdam ligt in lijn met ons doel om Green Rooms creatieve vakbekwaamheid uit te breiden naar Europa en daarbuiten.&; Hert bureau heeft ook een vestiging in Londen

 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in