KLM op Sina Weibo en WeChat
KLM gaat klanten vanaf vandaag ook in het Chinees helpen op social media.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
KLM heeft gekozen voor Sina Weibo en WeChat omdat dit de in China zeer populaire social media zijn. Met de toevoeging van Chinees is KLM’s service op social media beschikbaar in elf talen. De bedoeling is dit naar nog meer talen uit te breiden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
China is een belangrijke markt voor KLM. Door de aanvulling met Chinees kan KLM deze klanten een betere service bieden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMartijn van der Zee, senior vice president e-commerce Air France KLM: 'Klanten kunnen 24 uur per dag, zeven dagen per week via social media terecht met vragen zoals het selecteren van een stoel, het omboeken van een ticket, het annuleren van een reservering of voor het regelen van extra bagage.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid