Adfactor brengt mobile advertising onder bij Mobvious
Native advertising specialist Adfactor en Mobvious (onderdeel van Semilo) bundelen de krachten op het gebied van de verkoop van mobiele…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Mobvious, het mobile-advertising label van Semilo, krijgt toegang tot de A-titels uit het portfolio van Adfactor en verstevigt hiermee haar positie als topspeler in de mobile advertising markt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Naast het eigen netwerk met titels als Shazam, Weerplaza en AutoScout24 biedt Mobvious nu dus ook titels als Bright, Androidworld en iCulture aan. Binnen de samenwerking gaat Adfactor zich meer richten op de verdere ontwikkeling van responsive native & display advertising formaten. Beide partijen gaan de strategische samenwerking de komende tijd uitbouwen door het vergroten van het mobiele netwerk en ontwikkelen van nieuwe responsive-, native- en display-advertising formaten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid