Overslaan en naar de inhoud gaan

Joanna Lumley opent Drie Dwaze Dagen Bijenkorf

Absolutely Fabulous-actrice Joanna Lumley speelt de hoofdrol in de Bijenkorf-commercial voor de Drie Dwaze Dagen die woensdag beginnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Joanna Lumley opent dit jaar om 8.00 uur de Drie Dwaze Dagen op de Dam in Amsterdam, die ze in de commercial &;Absolutely Fabulous&; noemt. 

related partner content for mobile comes here

 

De commercial is vanaf dinsdag op tv te zien. 

Tijdens de Drie Dwaze Dagen geeft de Bijenkorf drie koffers weg, vol met &;dwaze&; artikelen. Bezoekers kunnen bij de opening, woensdag 1 oktober op de Dam in Amsterdam, vanaf 7.30 uur een koffer kiezen door middel van het versturen van een sms. Lumley kiest de winnaar door een van de sms&;ers te bellen en overhandigt de prijs persoonlijk. Na de start om 8.00 uur kunnen bezoekers met Lumley op de foto en door de foto op social media te voorzien van en een originele tekst maken ze kans op een van de twee andere volle koffers.

Robert Bohemen, directeur marketing, zegt tijdens de Drie Dwaze Dagen in totaal rond de 2 miljoen bezoekers te verwachten in de filialen en de webshop van de Bijenkorf; ruim een derde van de kopers zal kiezen voor de webshop, denkt hij.

Credits

Bureau en creatie: Xsaga

Productiemaatschappij: Caramel Pictures

Opdrachtgever: Robert Bohemen, Jacqueline van Schaik, Karin Vriese van de Bijenkorf

Accountbehandeling:  Pieter Claassen

Regisseur: Peter Lydon

Producer: Peter Zeven

D.O.P.: Niels Boon

Geluid: Erik Thomassen

Composers: Michael Blainey & Pete Blyth

Offline editor: Kim Hinrichs

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in