Fonds kinderkanker voert campagne met confronterende copycat
Geïnspireerd door wereldberoemde viral waaiend haar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Eerder dit jaar waaide de Zweedse Apotek Hjärtat een viral wind door de sociale media met zijn bijzondere metro-advertentie voor een nieuwe shampoo.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het haar van de vrouw op de display was met een slimmigheidje afgestemd op de metro’s. Zodra er een passeerde ging het wapperen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDit inspireerde de Zweedse Childhood Cancer Foundation tot een eigen versie om passanten in de metro te confronteren met de problemen van kinderen met kanker.
A hair-raising message
De originele video:
Messaggio Pubblicitario Straordinario - Apotek hjärtat - Blowing in the wind - apolosophy
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid