Kruidvat: online & offline helemaal integreren
Dat schrijft Retailnieuws naar aanleiding van een interview met ceo Gerard van Breen van A.S. Watson Health & Beauty Benelux in het oktobernummer van RetailTrends.
Kruidvat heeft al tien jaar een webshop, maar daar was afgezien van wat health & beauty-artikelen en branchevreemde producten niet zoveel te koop.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuNu is het aanbod uitgebreid met tienduizend items en is het hele assortiment beschikbaar. In de webwinkel worden ook de acties en actieprijzen van de fysieke winkels gehanteerd, meldt Retailnieuws.
Vorige maand zijn de eerste afhaalpunten geopend, in december moeten dat er zo’n 100 zijn. Kruidvat wil landelijke dekking.
De mogelijkheden om klantenkaartdata verder te integreren staan ook op de agenda.
De winkels zullen de mensen informeren wanneer de afhaalmomenten van de online orders zijn. ‘De klant kan slechts tot op zekere hoogte bepalen wanneer hij zijn digitale orders uit de winkel meeneemt’, schrijft Emerce.
RetailTrends 10 verschijnt eind deze week.
Beeld: Wikipedia
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid