Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bij Het PR Bureau: Esther Leloux en Lilian van Diest

Leloux (foto) is Strategy Director, Van Diest adviseur.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Esther Leloux (37) en Lilian van Diest (27) zijn in dienst getreden bij Het PR Bureau in Amsterdam. Het bureau is daarmee respectievelijk een Strategy Director en een pr-adviseur rijker.

related partner content for mobile comes here

Leloux gaat met haar strategische kennis, creativiteit en achtergrond in de reclamewereld het specialistenteam binnen het bureau versterken, aansturen en uitbreiden. Na ruim negen jaar als strateeg gewerkt te hebben bij advertising agency JWT en digital agency DigitasLBi, maakt Leloux de overstap naar pr. ‘Als merkenbouwer geloof ik in de kracht van het vertellen van een merkverhaal dat mensen willen horen in plaats van moeten horen. Het PR bureau begrijpt door zijn pr-roots als geen ander welke verhalen mensen willen vertellen en delen,’ aldus Leloux.

Van Diest heeft drie jaar als pr-adviseur bij Edelman gewerkt. Hier was zij verantwoordelijk voor de pr van verschillende organisaties in de IT, zowel op het gebied van B2C als B2B. Bij Het PR Bureau zet Van Diest haar communicatietalent in voor klanten binnen de technologie- en lifestyle-sector.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in