Dankzij Jumbo een avondje uit


Vanaf woensdag 8 oktober krijgen klanten van de Jumbo 'uitzegels' bij hun boodschappen. Daarmee kunnen zij sparen voor korting op een avondje uit. Om hun klanten keuze te geven, gaat Jumbo samenwerken met meer dan 1.000 restaurants en bioscopen.
Voor deze actie werkt Jumbo nauw samen met Couverts en Pathe. Touch of Didix is verantwoordelijk voor het contracteren van de bioscopen en het creëren van de bestelomgeving.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSJumbo Avondjes uit: Spaar voor de hoogste korting op de leukste avondjes uit
Credits
Klant: Jumbo
Eindverantwoordelijke klant: Matthijs Moeken, Sander Hoefnagels, Jasper Oosterman
Producttitel: TVC Avondje Uit
Bureau: Alfred International
Account: Mireille Elberse, Jochem Kleine
Concept: Aad Kuijper, Patrick de Zeeuw
RTV Producer: Charlotte Kempers
Productiemaatschappij: Jonkers Hofstee Film
Regisseur: Hans Jonkers
Producer: Barbra Pronk
DOP: Rutger Storm
Lighting: Willem van der Eerden
Editor: Michael Horvers
Muziek: Bonnie St. Claire
Postproductie: Postoffice
Soundstudio: FC Walvisch
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid