Knorr lanceert Variatie Top 10
Knorr wil met de Variatie Top 10 nieuwe inspiratie bieden voor het bereiden van de avondmaaltijd en vroeg Kingsday meerdere campagnes te…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Omdat de keuze voor de avondmaaltijd vaak begint bij groente, zijn er inmiddels op Knorr.nl Variatie Top 10’s gelanceerd van bloemkool, broccoli en sperziebonen – dit wordt per seizoen uitgebreid met
meer seizoensgroenten. Bezoekers kunnen zelf variaties toevoegen en variaties die zij het lekkerst vinden omhoog stemmen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In campagnes zal Knorr het komende jaar de aandacht vestigen op de Variatie Top 10. De eerste uitingen zijn inmiddels te zien op tv, online en op de winkelvloer.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBureau: Kingsday
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid