Overslaan en naar de inhoud gaan

MetrixLab neemt specialist in mobiel onderzoek RawData over

MetrixLab, een wereldwijde aanbieder van online consumentenonderzoek, heeft vandaag de overname van RawData aangekondigd. RawData is een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

[PERSBERICHT]

related partner content for mobile comes here

Het Nederlandse MetrixLab boekt zeer goede resultaten in de VS. Met ruim 450 werknemers wereldwijd breidt het zijn positie op het Amerikaanse continent uit. Zo nam de onderneming vorig jaar het van origine Amerikaanse MarketTools over en verwierf zij niet veel later een strategisch belang in het eveneens Amerikaanse Precision Sample. Met de overname van RawData verwerft MetrixLab in een klap additionele technische expertise en capaciteit op het gebied van mobiel onderzoek.

"In RawData zien we een geweldig team dat een baanbrekende mobiele technologie heeft ontwikkeld" aldus Han de Groot, CEO van MetrixLab. "RawData heeft een mobiel platform dat ons de mogelijkheid biedt om passief het mediagedrag van consumenten te registreren. De informatie en inzichten die, met toestemming van de consument, via mobiele telefoons passief verzameld kunnen worden zijn van groot belang voor merken en retailers. Een doorbraak in cross media onderzoek, omdat dit de mogelijkheid biedt om alle traditionele en nieuwe media op een vernieuwde manier te meten."
"We zijn ervan overtuigd dat ‘passief meten’ de beste manier is om media in de toekomst te meten. De smartphone biedt die mogelijkheid in een draagbaar en persoonlijk apparaat," zegt Chad Nuesmeyer, CEO van RawData. "In MetrixLab hebben we de ideale partner gevonden om onze innovatieve technologie uit te rollen en nieuwe klanten te bedienen. Bovendien kunnen we via Precision Sample het aantal regio's waarin we wereldwijd onderzoek doen, snel vergroten."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in