MetrixLab neemt specialist in mobiel onderzoek RawData over
[PERSBERICHT]
Het Nederlandse MetrixLab boekt zeer goede resultaten in de VS. Met ruim 450 werknemers wereldwijd breidt het zijn positie op het Amerikaanse continent uit. Zo nam de onderneming vorig jaar het van origine Amerikaanse MarketTools over en verwierf zij niet veel later een strategisch belang in het eveneens Amerikaanse Precision Sample. Met de overname van RawData verwerft MetrixLab in een klap additionele technische expertise en capaciteit op het gebied van mobiel onderzoek.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
"In RawData zien we een geweldig team dat een baanbrekende mobiele technologie heeft ontwikkeld" aldus Han de Groot, CEO van MetrixLab. "RawData heeft een mobiel platform dat ons de mogelijkheid biedt om passief het mediagedrag van consumenten te registreren. De informatie en inzichten die, met toestemming van de consument, via mobiele telefoons passief verzameld kunnen worden zijn van groot belang voor merken en retailers. Een doorbraak in cross media onderzoek, omdat dit de mogelijkheid biedt om alle traditionele en nieuwe media op een vernieuwde manier te meten."
"We zijn ervan overtuigd dat ‘passief meten’ de beste manier is om media in de toekomst te meten. De smartphone biedt die mogelijkheid in een draagbaar en persoonlijk apparaat," zegt Chad Nuesmeyer, CEO van RawData. "In MetrixLab hebben we de ideale partner gevonden om onze innovatieve technologie uit te rollen en nieuwe klanten te bedienen. Bovendien kunnen we via Precision Sample het aantal regio's waarin we wereldwijd onderzoek doen, snel vergroten."
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid