Overslaan en naar de inhoud gaan

Commercial Break app geeft aan wanneer TV reclameblok over is

In de Verenigde Staten is een app verschenen die een pushbericht stuurt, wanneer de tv commercials over zijn en je favoriete televisie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vooral in de VS zijn bij veel sportwedstrijden de reclameblokken zeer regelmatig, maar ook divers in lengte. De app helpt de tv kijker om geen minuut van het eigenlijke tv programma te missen. Erg blij zullen adverteerders uiteraard niet zijn met deze app. Vooral omdat veel merken - al twijfels hebben over de daadwerkelijke engagement van kijkers tijdens reclameblokken. Deze staat al onder druk door het uitgesteld kijken van tv programma's door oa DVR systemen en 'first screen' gedrag op mobile devices.

related partner content for mobile comes here

De Commercial Break app is momenteel alleen voor het iOS platform beschikbaar, maar een Android versie is spoedig beschikbaar. Tevens doet de app het alleen aan de oostkust van de VS. De volgende kanalen zijn beschikbaar ABC, CBS, CNN, ESPN, ESPN2, FOX, NBC, CNN, ESPN, TNT, TBS. Het aantal beschikbare kanalen zal wel spoedig worden uitgebreid.

Zie video:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in