
Met een trailer op haar Facebook-pagina riep NS mensen op die er graag samen met de trein op uit gaan om zich aan te melden om de spoordeelwinkeluitjes te testen. Uit meer dan 700 aanmeldingen selecteerde NS drie potentiële Spoordeelduo's die vandaag in een film worden voorgesteld aan het publiek.
Het winnende Spoordeelduo wordt tot het eind van het jaar met een camera gevolgd terwijl ze maandelijks een nieuw Spoordeeluitje uit de Spoordeelwinkel testen. De bevindingen van het duo worden gepost op facebook en youtube.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensOp 10 augustus wordt het winnende Spoordeelduo bekend gemaakt op Facebook. Niet alleen kiezen de Facebook-fans het winnende Spoordeelduo, elke maand beslissen ze ook welke bestemming die gaat bezoeken.
Daarvan plukken ze zelf de vruchten: het uitgekozen Spoordeeluitje wordt gekoppeld aan een kortingscode
Bureau: Johnny Wonder
Filmproductie: Rovers Film
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee