(Campagne) The Sun lanceert Sun+
Britse tabloid The Sun komt met een campagne ter gelegenheid van de lancering van zijn betaalde digitale nieuwsdienst Sun+.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Sun+ dienst werd gisteren gelanceerd. Vanaf vandaag kunnen de Britten kijken naar een commercial van 40 seconden, op de commerciele zenders en via video-on-demand.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De krant gebruikt de start van de Engelse premier league als haakje. De commercial laat de Sun+Goals-dienst zien, waarmee kijkers bijna-live mee kunnen genieten van alle doelpunten die in de Premier League worden gemaakt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne kost 10 miljoen Engelse ponden. Pay off: Get Involved. De campagne is ontwikkeld door Grey London.
Naast de goals-dienst komt Sun+ ook met nieuws, showbusiness en ‘overige’ sportcontent. De dienst kost 2 pond per week.
Bron: Marketingweek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid